i like adding poorly draw top hats, monocles, and staches on my doodles.

i’m an idiot help me howdoiart.jpg

spindy:

hello i’m cute vote spindy for supreme ruler of the multiverse pls

have a spindybutt

spindy:

hello i’m cute 
vote spindy for supreme ruler of the multiverse pls

have a spindybutt

spindy:

I don’t care if you don’t like Super Sonico because you can still agree that I’m cute as fuck right now.
I just finished touching up my wig and testing out makeup. While my OFFICIAL debut of this cosplay is not until June/July, I just want to get the little things out of the way. c:

Forgot about this! I sorta finished styling my wig a few days ago. Woo?

spindy:

I don’t care if you don’t like Super Sonico because you can still agree that I’m cute as fuck right now.

I just finished touching up my wig and testing out makeup. While my OFFICIAL debut of this cosplay is not until June/July, I just want to get the little things out of the way. c:

Forgot about this! I sorta finished styling my wig a few days ago. Woo?

spindyart:

PRINTS!

I want to make use of my Redbubble store a little more. I don’t have a super nice printer and I can’t afford nice ink, and the nearest Fedex-Kinko’s is like 40 days away so this is the only way I can buy prints right now.

The “Spindy” image is a sticker, btw. If you buy more than six it’s 50% off. Sticker slaps for daaaaaaays. That Sylvi drawing is available as a sticker too! 

Progress of a commission!!hhhh Lately I’ve been making more use of MS5 for sketches, the stabilizer is so great and helps me create a clearer, more proportionate picture. 

Progress of a commission!!
hhhh Lately I’ve been making more use of MS5 for sketches, the stabilizer is so great and helps me create a clearer, more proportionate picture. 

I was doing a commission and it turned into a Sonico doodle. WELP. Color me obsessed.

I was doing a commission and it turned into a Sonico doodle. WELP. Color me obsessed.

spindyart:

PRINTS!

I want to make use of my Redbubble store a little more. I don’t have a super nice printer and I can’t afford nice ink, and the nearest Fedex-Kinko’s is like 40 days away so this is the only way I can buy prints right now.

The “Spindy” image is a sticker, btw. If you buy more than six it’s 50% off. Sticker slaps for daaaaaaays. That Sylvi drawing is available as a sticker too! 

spindy:

I needed a somewhat decent picture of my Sonico progress. BADLY PHOTOSHOPPED BECAUSE I’M NOT WEARING THE RIGHT MAKEUP AND I DONT WANNA WEAR CIRCLE LENSES UGUUU

Cosplay is art related, right? Hi. Have a Sonico. Chances are I have to borrow my mom’s bra and stuff it to hell to get those impossible animu tits.

spindy:

I needed a somewhat decent picture of my Sonico progress. BADLY PHOTOSHOPPED BECAUSE I’M NOT WEARING THE RIGHT MAKEUP AND I DONT WANNA WEAR CIRCLE LENSES UGUUU

Cosplay is art related, right? Hi. Have a Sonico. Chances are I have to borrow my mom’s bra and stuff it to hell to get those impossible animu tits.

Echo! Scarlet’s demon OC. Ugh I have a fat crush on this character. AND Scarlet! Unf! Cuties.
Something I did a long time ago for that art pack I planned on doing for a while. Things as they are right now are p stressful at the moment, so I’ve decided to shelf that idea until I can sort of work things out. Even changed the name. Sludgebuns was a little, eeeeh. So it’s Monsterbun now, to match my upcoming Sylvi And Friends ask blog. c:
This is a print!

Echo! Scarlet’s demon OC. Ugh I have a fat crush on this character. AND Scarlet! Unf! Cuties.

Something I did a long time ago for that art pack I planned on doing for a while. Things as they are right now are p stressful at the moment, so I’ve decided to shelf that idea until I can sort of work things out. Even changed the name. Sludgebuns was a little, eeeeh. So it’s Monsterbun now, to match my upcoming Sylvi And Friends ask blogc:

This is a print!

Commission for Madrino of his werewolf OC, Bastien! (sp?) Disclaimer I’ve never actually drawn anything super duper anthro or male in my life, gomen

Commission for Madrino of his werewolf OC, Bastien! (sp?) 

Disclaimer I’ve never actually drawn anything super duper anthro or male in my life, gomen

COMMISSION PROGRESS FOR MADRINO BGDLFZUGLZISDILUDSZGILSUZERIDZYDYRULDGIUY
I haven’t drawn anything ungirly in my life tho. So I’m a little nervous rn.
;-;

COMMISSION PROGRESS FOR MADRINO BGDLFZUGLZISDILUDSZGILSUZERIDZYDYRULDGIUY

I haven’t drawn anything ungirly in my life tho. So I’m a little nervous rn.

;-;

spindyart:

PRINTS!

I want to make use of my Redbubble store a little more. I don’t have a super nice printer and I can’t afford nice ink, and the nearest Fedex-Kinko’s is like 40 days away so this is the only way I can buy prints right now.

The “Spindy” image is a sticker, btw. If you buy more than six it’s 50% off. Sticker slaps for daaaaaaays. That Sylvi drawing is available as a sticker too! 

is this how the world ends
please take this tablet away from me
riot pls

is this how the world ends

please take this tablet away from me

riot pls

lyk if u cry evrytiem

lyk if u cry evrytiem

in other news i cant draw porn for the life of me

heyooooooo